نمایشگاه هنرهای تجسمی منطقه دو ایثار در خوزستان افتتاح شد

نمایشگاه هنرهای تجسمی منطقه دو ایثا اامروز چهارشنبه 2 اسفندماه با حضور جمعی مسئولین، خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در نگارخانه دانشگاه شهید چمران اهواز افتتاح شد.
تا شهدا -  

نمایشگاه هنرهای تجسمی منطقه دو ایثار با حضور جمعی مسئولین، خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران، هنرمندان و اقشار مختلف مردم امروز دوم اسفندماه 1402 در نگارخانه دانشگاه شهید چمران اهواز افتتاح شد.
این نمایشگاه حاوی آثاری از هنرمندان استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، مرکزی، همدان و لرستان به میزبانی استان خوزستان است.
به دبیرخانه این نمایشگاه بیش از ده هزار اثر در ۲ بخش بزرگسال و دانش‌آموزی ارسال شد که پس از داوری این اثار در آثار بخش بزرگسال رشته‌های نقاشی، عکاسی، خوشنویسی، کاریکاتور، گرافیک و مجسمه‌سازی و در بخش دانش‌آموزی رشته‌های نقاشی، خوشنویسی و عکاسی برای حضور پذیرفته شدند.
آثار به نمایش درآمده از ۲ تا ۸ اسفند امسال در نگارخانه دانشگاه شهید چمران اهواز به نمایش گذاشته می شود و آیین اختتامیه نیز در ۸ اسفند برگزار و از نفرات برتر در هر رشته تقدیر خواهند شد.

ثبت دیدگاه

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.