بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌تواند در هر استان یک مرکز رشد داشته باشد

پیمان آریایی، فرزند جانباز ۳۵ درصد در دومین جشنواره شهید پیشرفت گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران به مرحله‌ای رسیده است که می‌تواند در هر استان یک مرکز رشد داشته باشد و از ایده‌های خوب استفاده کند.
تا شهدا -  

 پیمان آریایی، فرزند جانباز ۳۵ درصد و دانشیار و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی و مدیر مرکز رشد دانشگاه، مدیرعامل شرکت پارمیدا ژلاتین مازندران در دومین جشنواره شهید پیشرفت گفت: چند سال است که با دانشجویان مقطع دکترا مشغول بررسی استفاده از ظایعات در کارخانجات صنایع غذایی هستیم. یکی از مشکلات کشور در بحث کارخانجات مشکل ماده اولیه است و ما در بحث فرآورده‌های دریایی، سبزیجات، صیفی‌جات کار کردیم. طرحی که ما در اینجا ارائه کردیم، تولید ژلاتین حلال از ضایعات ماهی است زیرا حدود ۹۰ درصد وارد کننده ژلاتین هستیم و محصولی است که از طریق استخوان خوک گرفته می‌شود اما در کشورهای مسلمان مشکل شرعی آن مطرح است. ما توانستیم در آزمایشگاه دانشگاه این را تولید و حتی مقداری از آن را به فروش برسانیم. این محصول کاملا ساخت داخل کشور است و جزو طرح‌های برتر شناخته شده است. در استان مازندران ما شاهد حمایت بنیاد از نخبگان ایثارگر هستیم. سال گذشته نفر دوم و امسال در سطح چهار برنده شدم. به نظر من امروز بنیاد به مرحله ای رسیده که می‌تواند در هر استانی یک مرکز رشد داشته باشد و از ایده‌های خوب استفاده کند و ترتیبی داده شود تا افراد نخبه دور هم جمع و از حمایت معنوی و مادی برخوردار شوند و لازم است برای آنها سرمایه گذار پیدا شود تا بتوانند طرح خود را به ثمر برسانند.

منبع: isaar.ir

ثبت دیدگاه

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.