فرمانده نیروی زمینی ارتش:

نیروهای مسلح در زنده نگه داشتن یاد شهدا تمام ظرفیت‌ها را پای کار آورده‌اند

امیر سرتیپ حیدری گفت: نیروهای مسلح امروز در تبعیت از امامین انقلاب و در پیمودن راه شهدا با احساس مسئولیت پای کار هستند و برای زنده نگه داشتن یاد شهدا از تمام ظرفیت‌ها و امکانات استفاده می‌کنند.
تا شهدا -  

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در نخستین آئین بزرگداشت خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و رزمندگان مدافع حرم نیروی زمینی ارتش با تأکید بر استمرار مسیر شهدا گفت: نیروهای مسلح امروز در تبعیت از امامین انقلاب و در پیمودن راه شهدا با احساس مسئولیت پای کار هستند و برای زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا و معرفی آنان به نسل نوجوان و جوان از تمام ظرفیت‌ها و امکانات استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) که "زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست" تصریح کرد: برگزاری همایش‌ها و آیین‌های گرامیداشت یاد و خاطر شهدا،  بخشی از جهاد تبیینی است که معظمً‌له بر آن تأکید بسیار دارند. در این همایش‌ها باید از فرصت‌ها استفاده و تبیین کنیم که شهدای ما از چه خانواده‌ای بودند، چگونه تربیت شدند و به چه معرفتی رسیدند که حاضر بودند جان خود را در تبع اخلاص بگذارند و در راه نظام اهداء کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اقتدار روزافزون جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: اقتدار، عزت و سربلندی روزافزون کشور مرهون 4 رکن؛ مکتب اسلام و قرآن، امامین انقلاب، ملت شریف و نیروهای مسلحی است که پرچم‌داران علنی و عینی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

امیر سرتیپ حیدری در ادامه با اشاره به بحث تهاجم فرهنگی و اقدامات نیروی زمینی برای الگوسازی نسل جوان، گفت: در سال‌های اخیر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه فرهنگی انصافاً با تمام توان پای کار آمده است و با 16 طرح مصباح به معنای واقعی روبروی چالش‌های فرهنگی دشمنان ایستادگی کرده است.

منبع: حیات

ثبت دیدگاه

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.