استاندار کردستان مطرح کرد:

معرفت بیشتر نسبت به شهدا راه را روشن می‌کند

استاندار کردستان با بیان اینکه شهدا سعادتمندترین افراد به شمار می‌روند، گفت: شهادت جزو بهترین مرگ‌ها محسوب می‌شود پس قطعا معرفت بیشتر نسبت به شهدا راه را روشن می‌کند.
تا شهدا -  

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان با حضور در حوزه علمیه امام صادق (ع) قروه، شهدا را سعادتمندترین افراد و شهادت را بهترین مرگ‌ها برشمرد و اظهار کرد: معرفت بیشتر نسبت به شهدا راه را روشن می‌کند.

وی بابیان اینکه باید با زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهدا نسبت به این عزیزان ادای دین کنیم، اضافه کرد: شهدا سرمایه‌های بزرگی هستند که ارتباط با آنان بسیار راهگشاست.

استاندار کردستان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تصریح کرد: باید تمام تلاشمان را برای مشارکت حماسی در انتخابات معطوف کنیم و گروههای جهادی برای دعوت مردم به حضور در انتخابات فعال باشند.

وی انتخاب اصلح را مهم خواند و خاطرنشان کرد: هر دو مجلس چه خبرگان و چه شورای اسلامی در ریل گذاری انقلاب اسلامی نقش مهمی دارند.

استاندار کردستان اذعان کرد: رهنمودهای ارزنده رهبر معظم انقلاب سرشار از نور و حکمت است که بهترین توصیف درباره ایشان را سردار شهید حاج قاسم سلیمانی داشت و در واقع حکمتی که در بیان و رفتار رهبر معظم انقلاب وجود دارد، راهگشاست.

وی بر ضرورت شناخت شرایط و تحلیل درست از سردار سلیمانی تاکید کرد و یادآور شد: همانند شناختی که سردار سلیمانی داشت و کشور را از بلای داعش حفظ کرد باید شناخت را بالا برد.

زارعی کوشا از خدمات همه دولت‌ها در کردستان قدردانی کرد و گفت: در دولت سیزدهم نگاه ویژه و متفاوتی نسبت به کردستان وجود دارد که کردستان را در مسیر پیشرفت سوق داده است.

منبع: حیات

ثبت دیدگاه

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.