یادواره ۲۹ شهید غریب در اسارت در کرمانشاه برگزارشد

جانشین سپاه استان در این مراسم گفت: جوانان ما باید شهدایی را که امروز این امنیت و آسایش را برای کشور به ارمغان آورده اند به خوبی بشناسند.
تا شهدا -  

 یادواره شهدای غریب در اسارت با حضور خانواده های معظم شاهداو ایثارگرا و مسئولان استان در سالن اجتماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.
در این مراسم معنوی مسعود قنبری جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در سخنانی ضمن گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا و بزرگداشت‌هایی که به نام شهیدان برگزار می شود در واقع یادآوری و مرور گذشته است که از کجا به کجا  و اکنون  به  چه جایگاهی رسیده‌ایم و اینها می تواند ما را برای ادامه راهمان مصمم‌تر کند چرا که شهدا نیاز به برگزاری این مراسم‌ها و یادواره ندارند.
وی افزود: یادآوری و تبیین رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های شهیدان برای نسل جوان امری بسیار ضروری است لذا باید تلاش کنیم تا ناگفته‌های خانواده‌های معظم شهدا و آزادگان در بین جامعه به‌خوبی تبیین شود.
 
جانشین فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: باید تلاش کنیم تا جوانان ما همان‌گونه که نام بازیگران و هنرمندان و فوتبالیست‌ها را می‌شناسند، نام شهیدی که کوچه‌ هایشان به آن نام مزین شده است را هم بدانند و بشناسند، نام شهیدی که جانش را بر کف دست گذاشته و این امنیت را برای ما به ارمغان آورده است.
وی با بیان این‌ که مکتب انقلاب، مکتب انسان‌ساز بوده و افرادی چون حاج قاسم سلیمانی‌ها را در خود پرورش داده که منشأ ثمرات فراوانی برای جبهه مقاومت باشد تصریح کرد: در همین استان کرمانشاه ما بزرگانی همچون شهید امیدازده را داشته و داریم که گمنام زندگی کرده و می‌کنند و خیلی‌ها از وجود چنین شخصیت هایی بی‌اطلاع هستند.
سردار قنبری در بخش دیگری از سخنان خود عمل به فریضه جهاد تبیین را برای کشور لازم و ضروری دانست و افزود:  امروز دشمن با تمام داشته های خود به میدان آمده و قصد دارد از طریق فضای مجازی کانون خانواده و اذهان فرزندان ما را مشوش و مشغول کرده تا آنان را نسبت به نظام و انقلاب دلسرد و نا امیدکند و باید در این خصوص بسیار هوشمندانه عمل کنیم.
وی همچنین به انتخابات پیش رو اشاره کرد و تأکید کرد: همه‌ی کسانی که قدرت تبیین داشته و میز خطابه‌ای برای ایجاد شورآفرینی در میان مردم‌ دارند باید در ایجاد این فضا کمک کند.
چرا که ما باید در مقابل توطئه دشمنان هوشیارانه عمل کرده و به یاری خدای متعال با حضور پرشور مردمی نقشه دشمن را نقش برآب کنیم. 
در پایان این مراسم از 29 خانواده شهید غریب در اسارت استان کرمانشاه تجلیل به عمل آمد.

منبع: isaar.ir

برچسب ها

ثبت دیدگاه

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.