پیشرفت کشور در دوران پیروزی انقلاب حاصل خون شهدا و حماسه ایثارگران است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: امروز کشور در حوزه‎‌های مهمی دارای پیشرفت‌های چشمگیری بوده که این امر به سبب خون شهدا و حماسه ایثارگران و دانش نخبگان جوان انقلابی میسر شده است.
تا شهدا -  

عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران صبح روز سه‌شنبه ۱۷ بهمن با همراهی سرهنگ قنبری فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) و حسین نصراله رئیس بنیاد شهرری با حضور در دفتر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)، با حجت الاسلام‌ والمسلمین قاضی عسگر دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار مباحثی پیرامون برگزاری مراسم سالروز بزرگداشت شهدا در اسفندماه، آیین تجلیل از جانبازان و همسران ایشان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در این نشست با تبریک فرارسیدن چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: یاد و خاطره شهیدان بی‌شک برای همیشه در تاریخ این ملت جاودانه خواهد ماند.
وی با بیان اینکه امروز شرایط کشور در تمام عرصه‌ها با پنجاه سال گذشته تفاوت بسیاری کرده و این تفاوت به طور ملموس احساس می‌شود، ادامه داد: امروز کشور در حوزه‎‌های مهمی دارای پیشرفت‌های چشمگیری بوده که این امر به برکت خون شهدا و حماسه ایثارگران و دانش نخبگان جوان انقلابی میسر شده است.
رضایی کار جهادی و توام با روحیه انقلابی را از خصایص مدیران دولت سیزدهم برشمرد و اذعان کرد: کشور امروز بیش از گذشته نیاز به مدیران جوان نخبه انقلابی دارد که با روحیه‌ ایثار بتوانند برای این ملت کارکنند.
حجت‌الاسلام  والمسلمین قاضی عسگر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) نیز در ابتدای این دیدار با ادای احترام به ساحت مقدس شهدا، بر ثبت و ضبط خاطرات والدین شهدا و ایثارگران تاکید کرد و بر مشارکت در اجرای برنامه‌های فرهنگی حوزه ایثار و شهادت اعلام آمادگی کرد.

منبع: isaar.ir

برچسب ها

ثبت دیدگاه

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.