روایتی از رضا علیجانی از فرماندهان تفحص در محور فکه و شرهانی؛

امسال که حضرت زهرا(س) به شرهانی می‌آید، شما می‌روید مشهد؟!

رضا علیجانی از فرماندهان تفحص در محور فکه و شرهانی می‌گوید: اواخر دهه ۷۰ ایام عید بچه‌ها را برای زیارت شهدا به شرهانی می‌بردیم. بچه‌ها اعتراض کردند و گفتند که هر سال به شرهانی می‌رویم، ایام عید نوروز امسال برای زیارت امام رضا(ع) به مشهد برویم.
تا شهدا -  

شهید حاج محمود توکلی از فرماندهان گروه تفحص شهدا بود که سال ۱۳۹۸ در جریان تفحص پیکر شهدا به شهادت رسید. حاج رضا علیجانی از فرماندهان تفحص در محور فکه و شرهانی روایتی از مکاشفه‌ای که برای شهید توکلی اتفاق افتاد را اینگونه روایت می‌کند:
اواخر دهه ۷۰ ایام عید بچه‌ها را برای زیارت شهدا به شرهانی می‌بردیم. بچه‌ها اعتراض کردند و گفتند که هر سال به شرهانی می‌رویم، ایام عید نوروز امسال برای زیارت امام رضا(ع) به مشهد برویم.
به حاج محمود توکلی این موضوع را گفتم و قرار شد که آن سال به جای شرهانی به مشهد برویم. برنامه‌ریزی‌ها انجام گرفت. ۲ هفته‌ای به ایام عید مانده بود که به مشهد برویم. یکی از سادات محله‌مان آمد و گفت: «می‌خواهید بروید، مشهد؟» گفتم: «چطور؟ ما به کسی نگفتیم که می‌خواهیم به مشهد برویم!» آن سید گفت: «راستش من خواب دیدم که یک شخص نورانی به من گفت: برو به علیجانی بگو این چند سال را در شرهانی بودید، امسال که فاطمه زهرا(س) می‌خواهد به شرهانی بیاید، می‌خواهید بروید مشهد؟!». این موضوع را به حاج محمود گفتم و قرار شد که دیگر به مشهد نرویم.
ادامه این جریان و مکاشفه‌ای که برای شهید توکلی اتفاق افتاد را در این فیلم می‌بینیم.

Video file

ثبت دیدگاه

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.